Veelgestelde vragen
Krijg ik een volledige terugbetaling als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Ja, als je niet tevreden bent over je bestelling, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug.
De terugbetaling wordt binnen 1 werkdag na ontvangst van de retourzending teruggestort op je rekening.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je deze nog aanpassen.
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen controleren of wijziging nog mogelijk is.
Wat is de levertijd?
Alle bestellingen worden binnen 0 tot 2 werkdagen verwerkt.
De levertijd bedraagt 1 tot 8 werkdagen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met een track & trace-code.
Met deze code kun je via het onderdeel ‘Volg mijn bestelling’ de status van je bestelling volgen.
Zijn er verzendkosten?
Nee, alle bestellingen worden gratis verzonden binnen Nederland en België.
Mijn vraag staat er niet bij. Wat kan ik doen?
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier onder het onderdeel ‘Contact’.